10‏/08‏/2010

هيهـــــات D:


(النظرة التفاؤلية الموجودة فى النوت دى وجهة نظرى الشخصية ...، مش بجبرك تلتزم بيها من الأخر يعنى :D :D)

كنت فاكرة انى مبقتش اتكسف  وبقيت بت جامدة وحركات يعنى والواضح ان اللى فيه طبع مبيغيروش مهما  حاول من سنة تقريبا كتبت عندى فى اجندتى انى مش هارجع ابقى بتكسف تانى ...
وللأسف رجعت ...   
:$ :|

*****
بلاش وشى يحمر وصوتى يسرسع ، اصل ميصحش واحدة فى اعلام وعايزة تبقى مخرجة تعمل زى مانا بعمل كدة ;
حاولت .....
بقى اى موقف احوله لضحك واكنى مش واخدة بالى انى لازم اتكسف قال يعنى بقى ...
B-)

*****
 كنت فاكرة انى نجحت  بس هيهات هيهات هيهات يعنى  ، وشى احمر معرفتش اتكلم ، كنت بتنفس بسرعة  وببص فى وش اختى  المفروض تنقذنا ...
 اه يمكن انا الكبيرة بس هى العاقلة وهى اللى دبستنا فى موقف زى ده ،بس الحمد لله الموقف خلص تقريبا الى انقذنا اننا هربنا...
:D :D

*****
يمكن الموقف مكنش مستاهل  بس الخضة وحشة وهى دى مشكلتى  ،مش بعرف اتكلم وانا مخضوضة
حسيت انى محتاجة مارد يقولى : " باسنت طيرى انتى "
:@:@

*****
انا لحد ناو ...
بضحك على شكلى وشكل اختى اخوات بصحيح  K ، ومحدش يقوللى مينفعش كدة ولازم تتغيرى ،صدقونى " من شب على شىء شاب عليه " ، يعنى متحاولش تتغير ...علشان فى يوم هيجى موقف يحسسك ان كل جهدك  راح هباااااااااااااء
وزى ما قولتلكم : هيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهات



هناك تعليق واحد:

  1. عــســــــــل
    <3<3
    فعلا هيهااااات
    ان تقرأ للبنوتة باسنت خطاب
    :):)

    ردحذف