28‏/05‏/2011

انـــــتَ ...

ماهو انا مش هأتخلى عن قصتنا بسهولة ...
ولا هاستسهل وهاقفل كل الابواب الى ممكن توصللى بيها زى منتا عملت ... :(

مش هأقدر اعتبرك "عابر سبيل " ...
مرت رسالته على بريدى الإلكترونى
وبسهولة اقدر اعملها "ديليت " .....


انا مش مصدقة اصلاً ان ربنا يكون حطنا فى طريق بعض ...
علشان نكون سبب فى هم تانى ...
بدل ما احنا اللى نشيل الهم عن بعض !

لما سألتنى : "انا ايه بالنسبة لك ..؟ " ... مردتش ..
انا مردتش علشان انت اعمق من ان شوية كلام يوصفك ...
انا بحســـك ... مش بقولــــك ....
تصدق وحشتنـــى ....


<3<3



هناك 3 تعليقات:

  1. أحيانًا بنحتاج نتخلى عن كل حاجة عشان نعيش أو نمثل اننا عايشين وفق المقاييس بتاعة البشر
    مش لازم نكون سبب في هم بعض ساعات الهم بيبقى ممتع

    "أنا بحســـك ... مش بقولــــك"

    المهم الاحساس:)

    ردحذف
  2. انا مش مصدقة اصلاً ان ربنا يكون حطنا فى طريق بعض ...
    علشان نكون سبب فى هم تانى ...
    بدل ما احنا اللى نشيل الهم عن بعض !

    جميل البوست ياباسنت :)

    ردحذف